بررسی خطوط تولید تجهیزات پوشش سقف و سوله

بررسی خطوط تولید تجهیزات پوشش سقف و سوله

همان طور که می دانید، سوله سازی ای فلزی است که دارای سقفی شیب دار بوده و در موارد متعددی از آن استفاده می شود. یک کارگاه تولیدی، یک ورزشگاه، یک تعمیرگاه، یک انبار و ... مواردی هستند که در قالب یک سوله می توانند احداث شوند. ساخت و ساز سوله نسبت به دیگر سازه های صنعتی از تفاوت هایی برخوردار است. این تفاوت ها در مجموع باعث محبوبیت سوله و سرمایه گذاری بسیاری از افراد فعال در حوزه صنایع ایران در این بخش شده است. اگر نگاهی به مقالات و مطالب قبلی دیانی بلاگ انداخته باشید، حتما می دانید شرکت دیانی ماشین یکی از شرکت های ارائه دهنده محصولاتی است که با کمک آن ها می توان خطوط تولید سوله را راه اندازی و این محصول را تولید نمود. در راستای این موضوع، بد نیست بدانید دیانی ماشین در کنار این مورد، تجهیزات و ماشین آلاتی را به مشتریان خود ارائه می کند که آن ها می توانند با کمک این محصولات اقدام به راه اندازی خطوط تولید تجهیزات پوشش سقف و سوله نمایند. این یعنی اگر قبلا موفق به راه اندازی خطوط سوله شده و هم اکنون به دنبال راه اندازی خطوط تجهیزات پوشش سقف و سوله هستید، دیانی ماشین بهترین مکان برای شروع کار شماست. به طور کلی ابزار آلاتی که دیانی ماشین برای راه اندازی این خطوط ارائه می کند شامل موارد زیر می باشند:

  • قیچی
  • خم کن
  • پن برک
  • پرس برک
  • خطوط رولفرمینگ sinos یا ذوزنقه

شایان ذکر است هزینه سرمایه گذاری در این زمینه بین 500 الی 1,5 میلیارد تومان می باشد. شما می توانید حتی با 300 تا 500 میلیون تومان هم این کار را شروع کرده و به مرور زمان سرمایه تان را افزایش دهید. همچنین حدود 1000 الی 1500 متر فضا موردنیاز تولید محصولات در این حوزه می باشد. طبیعتاً هرچه گستره کار بیشتر شود، متراژ موردنیاز هم بیشتر خواهد شد.

سرمایه گذاری در زمینه تولید تجهیزات پوشش سقف و سوله

یکی از لازمه های هر فضای داخلی، وجود سقف و پوشش هایی است که محیط را از شرایط بیرونی محافظت کند. همان طور که می دانید یکی از بهترین حوزه هایی که در کشورهای رو به رشد مثل ایران متقاضیان زیادی دارد، حوزه خدمات ساختمانی و ساخت و ساز می باشد. این یعنی تمام کسب و کارهایی که به نوعی با این حوزه در ارتباط هستند، با سود خوبی همراه شده و می توانند درآمدهای بسیار بالایی را تجربه نمایند. تولید تجهیزات پوشش سقف و سوله یکی از ایده هایی است که در طول سال های اخیر توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. بدون شک با ورود به این حوزه و آغاز کار می توانید با بازار گسترده و مشتریان بی شماری که پیش روی شما قرار دارند آشنا شده و با انگیزه مضاعفی در این مسیر گام بردارید. چنانچه تجربه بالایی در این زمینه نداشته و می خواهید کار صفر تا صد ارائه ماشین آلات و تجهیزات موردنیاز برای تولید محصولات پوشش سقف و سوله را به یک شرکت معتبر و مطمئن بسپارید، دیانی ماشین در خدمت شماست. برای آشنایی با محصولات موردنیاز برای راه اندازی این کسب و کار و همینطور یافتن برخی از سوال های تخصصی شان، با شماره تلفن های دیانی ماشین در تماس باشید.

مطلب پیشنهادی: بررسی خطوط تولید تجهیزات آشپزخانه خانگی


در صورتی که قصد خرید ماشین آلات صنعتی از جمله قیچی، پرس برک، خم کن و غیره را دارید، پیشنهاد می کنیم با ورود به صفحه محصولات شرکت دیانی ماشین از محصولات تولیدشده در این کمپانی دیدن کرده و در صورت تمایل برای سفارش و خرید محصولات، از طریق راه های ارتباطی موجود و شماره تلفن 02133746824 با اپراتورهای شرکت در ارتباط باشید.

Leave a Reply Cancel reply

ASK
0